navigateupback to top
HomeCaliforniaYucaipa / CalimesaDelivery Kingz- Yucaipa/ Beaumont

Delivery Kingz- Yucaipa/ Beaumont

Delivery Only

access_timeClosed Now
ACCESSIBLE
SECURITY
PHOTOS
AGE
AGE

Yucaipa Delivery - Delivery Kingz- Yucaipa/ Beaumont

First-Time Patients

LIMIT 5 PREROLLS MAX ON ORDERS
FTP'S Receive:
Freshly ground preroll from our top shelf nugs or your choice of a $10 priced Mamaganja edible.

Yucaipa/Calimesa Min Donation: $30
Beaumont/Redlands/Mentone: $40
Banning/Highland/Moreno Valley: $:50

Announcement

NO NEW PATIENTS AFTER 6:00pm
DRIVERS DON'T CARRY CHANGE, NOTIFY DISPATCH IF NEEDED. ***IF WE GO TO GET CHANGE FOR YOU A FEE OF $5
** If a delivery is not able to be followed thru due to the patient, a returning fee of $10 will be added for re-delivery.

About Us

Here to help! Delivery Kingz is a non-profit business who's main focus is our patient members and quality medications. Use the same service as celebrities, lawyers, doctors and etc. where top quality medications are discreetly brought to your front door step! Can this be legal? The answer is Yes! This service is great for personal privacy or if you don't want the chance of being seen walking in/out of a dispensary by your boss, family member, or friend. With Delivery Kingz your medication is delivered same day guaranteed, discreetly to your front door. Our drivers drive unmarked vehicles and wear a polo shirt marked Delivery Kingz we also carry product in discreet bag. PRIVACY IS OUR PRIORITY!!! We aim to make ordering medications a comfortable process that is convenient and professional. We strive on serving you and making our service beneficial for both of us, your commitment and feedback is very important to us.

LOYALTY CARD RULES:
1. Card is good for 2 months. Card starts on the 1st of one month and last day is on the last day of the second month, NO EXCEPTIONS.
2. Must have all 5 spots filled in before receiving free gift. Must use filled up Loyalty cards within the 2 month period listed on your card. Cannot accept completed Loyalty cards on different months other than what the card states.
3. May use as many loyalty cards within the 2 month window.
4. Can only use ONE full card at a time, cannot combine 2 cards at once to get 2 gifts.
5. If you remake or lie about loyalty card you will be BLACKLISTED from our collective.
6. It is patients responsibility to remember about Loyalty Card, NOT THE DRIVERS. WE WILL NOT GIVE YOU A STAMP FOR FORGETTING CARD ON PAST DELIVERIES!!!!!!!!!!
7. Delivery Kingz chooses the free gram for loyalty cards.
8. New patients ONLY receive 2 stamps on the first delivery

Sunday
12:00pm -  6:00pm
Monday
3:00pm -  8:00pm
Tuesday
Closed
Wednesday
11:00am -  8:00pm
Thursday
11:00am -  8:00pm
Friday
11:00am -  9:00pm
Saturday
11:00am -  9:00pm
Phone
909-252-3986
Facebook
Twitter
Instagram
Member Since
October 24th, 2014

Our Reviews

Add My Review

Beibler
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff

proper facility

I consider myself a bit of a concentrate nazi but these guys kill it no one and I mean no one I've found out this way keeps the concentrates refrigerated and that's a must for anyone that knows about concentrates. So just on that right there 10/10 always friendly staff would defiantly recommend

Legit420smoker
2.6
navigatedown
2.0
Bud Quality
3.0
Price
2.0
Professionalism
3.0
Staff
3.0
Reliability

Please read

Was a customer from the start. And to be honest. I really liked there service. But over the last six months There quality flower has gone down. But there price stay the same. Its become hit or miss. So just FYI

420~Koji_Goji_Og~420
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability

Pre rolls fire

Pre rolls are fire as hell packed with fire buds. The only ptoblem i have is the filters are a bit bigger than i pictured other than that fire flower. And some bomb chap stick thank you for that! Ill def be coming back!

illmarrymary
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality

indica

DK ALLLLL DAY

NocheDabz
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality

A1 without a doubt

No long wait.....great quality and good prices.....i will be calling again

Beibler
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff

Just do it

I was skeptical about this place from the previous review but all I can say now is quit reading this and just order already. I only waited 30 minutes from the minute I called ftp process wasn't long and annoying... QUALITY EXTRACTS!! I was blown away by the sour diesel and for that price?! I'll definitely be a returning customer so far absolutely nothing negative to say about this place. So quit reading this and just order already what are you waiting for?

Frostykush420
1.0
navigatedown
1.0
Price
1.0
Staff
1.0
Reliability
1.0
Professionalism
1.0
Bud Quality

WANNA GET A SHORT SACK!? THEN CALL DELIVERY KINGZ!

Ya know I absolutely loved this place at first but then I got a short sack... I ordered a 4.5 but they gave me a 4.0 n I called em about it n of course I had no proof so their wasn't much I could do except tell them about it and ask if I could weigh my sacks from now on but they had a problem with that! ( who gets mad about making sure u get what u pay for?) so I stopped weighing my sacks n one day I get wax it looks a lil short so I weigh it n record myself doing so and it was .1 short not much but when I'm getting .5 of wax for 35$ I expect to get the entire .5 so .1 is worth 7$. Call me crazy but I thought I should say something to delivery Kingz so I did and HOW DID THEY HANDLE IT!? THEY CUT ME OFF!!! I don't know about you but if I'm spending $ on something I expect to get what I pay for but no I get cut off for telling them they're sack is short plus I have proof on top of it! But they don't wanna see it of course! So if you like getting short sacks or not being able to even check if it's short when it actually looks short then call these guys! But if u like to weigh out ur sack when u get it or just expect to get what you pay for then id go somewhere else! I've been going to them for about a year and this is how I get treated when I get a short sack so I wouldn't even bother with it! Theirs plenty of other places that have just as good if not better herb! If I were u I'd keep looking for a good delivery service because this is not the delivery service for you!!!!

Delivery Kingz- Yucaipa/ Beaumont
Delivery Kingz- Yucaipa/ Beaumont

The first time you claimed to be short we took care of you and apologized and asked no further questions. Second time it happened we showed you our scale and how it was spot on with a nickle weighing at 5.00g, you claimed to have proof of you weighing it but never have disclosed that proof.. we would love to see it if you could send it to us at deliverykingz@yahoo.com. The 3rd time you are talking about the .1g that was vended out by King Concepts and pre-weighed by that company, we cannot vouch for their scale being .1g off of yours, if you like you can contact them further about the situation. Also last we never had a problem with you weighing our medications, however we did ask that you stop weighing it out street side in our delivery drivers vehicles. Yes we did cut you off as its like cutting off a bad relationship with a ex, we knew you weren't happy with us and you kept finding reasons to complain but kept ordering from us as if you were finding reasons to get free medications. You became "that" patient and we had to cut it off before things....well ended up like they did with the nasty voicemails and text messages full of vulgar language and racist remarks towards us as well as the review above. Sorry this wasn't easy for you, it wasn't for us either.

Jrrocha
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability

Awesome concentrate and great suggestions

Great service I will definitely be a regular patient

famous888rex
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism

dab life to die for

shatters are so yummy
bud delivery was friendly beautiful talkative
definitely found myself a new favorite delivery service

KyndallKush
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Price

The only place you need

Delivery Kingz is the ONLY delivery service I ever order from. They always have the most fire flower, what you see on the menu is what you get. The concentrates are always the best even the different price ranges. All the employees are also super friendly and helpful! The delivery times are also always on point. Give delivery Kingz a call for your next order, you won't regret it

Cannabis Deals

First-Time Patients

LIMIT 5 PREROLLS MAX ON ORDERS
FTP'S Receive:
Freshly ground preroll from our top shelf nugs or your choice of a $10 priced Mamaganja edible.

Yucaipa/Calimesa Min Donation: $30
Beaumont/Redlands/Mentone: $40
Banning/Highland/Moreno Valley: $:50

Weed Pics

1179458_img_0779
1179460_img_2318
1179482_photo__3_
1179486_photo__5_
1179489_photo__6_
1179490_photo__7_
1179493_photo__9_
1179495_photo__10_
1179510_photo__12_
1179455_img_0769

All Photos

Weed Videos