navigateupback to top

Connoisseur Connection

Ann Arbor, MI - Delivery Only

access_timeClosed Now
PHOTOS
AGE

Ann Arbor Delivery - Connoisseur Connection

First-Time Patients

*Deals*
3 grams for $100 Shatter or Free Gram with $100 Donation or $225 Ounce Special (One deal per delivery)
.
https://a2connoisseur.com/

******REFER A FRIEND AND GET FREE PRE-ROLL*****

Announcement

Our standard delivery fee is $5.00 for serviceable areas (Bellville, Ypsilanti & Ann Arbor)... If we can accommodate outside of our area an extra charge will be applied. Call for an estimate! Minimum purchase $35.00 plus delivery charge!!!

About Us

https://a2connoisseur.com/
.
.
***Website is now open and accepting orders at https://a2connoisseur.com/ *** for quicker service for our new patients please place an order on our website!!!
.
*****Ask About Our Oz SPECIAL*******
.
This Month: Gorilla Glue
.
.*****Ask About Our 3 Grams of Shatter for $100 SPECIAL*******
This Week: Ape Stomper & Purple Crack
.
Spend $100 get free gram of our strain of the day!!! MUST MENTION SPECIAL, ONLY ONE SPECIAL PER DELIVERY.

.
****First Review Gets 1 Free Pre-Roll****.
.

**ORDER A DAY AHEAD AND GET FREE PRE-ROLL!!!**

We are strong advocates of the use of Medical Marijuana as a means to remedy ones own conditions. We are here to insure that you receive your medicine when you are unable to. Call us today at (734) 620-2057 to ask one of our knowledgeable representatives for product information and/or if we service your area!
.
We look forward to providing you exceptional customer service in bringing your medication safely to your door!

***Website is now open and accepting orders at https://a2connoisseur.com/ *** for quicker service for our new patients please place an order on our website!!!

New delivery business with over 6 collective years of dispensary and delivery experience. We will be continuously incorporating new products and tools for our patient convenience. Check out our Website: https://www.a2connoisseur.com, where you can pre-order meds, fill out and virtually sign your patient documents with DocuSign, and email them right to us.
.
Our menu will be growing rapidly with new strains, edibles, concentrates, and CBD's to accommodate all our members! Please check back frequently.
.
MMMP Card holder must be present for delivery, patient application paperwork completed, and address must match MMMP card!

Sunday
12:00pm -  6:00pm
Monday
12:00pm -  10:00pm
Tuesday
12:00pm -  10:00pm
Wednesday
12:00pm -  10:00pm
Thursday
12:00pm -  10:00pm
Friday
12:00pm -  12:00am
Saturday
12:00pm -  12:00am
Member Since
January 21st, 2017

Our Reviews

Add My Review

kgore88
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
Connoisseur Connection

Nogobro grow up

Y’all posted multiple times to give them a 4 star instead of 4.9 star rating. Pull your panties out your ass and get over it. Shit happens it’s life.

dillzmuisic
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
Connoisseur Connection

top bud soooo good

the bud was perfect and they worked with me on delivery time, great guys there!!

tonyhatched75
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Reliability
Connoisseur Connection

reply

1 person thought this review was helpful

I had a feeling you were going to go do a bad review so I watched out so I could respond immediately to let everybody know that it took 3 hours or less to get to brighten when we are based out of Ypsilanti Ann Arbor area and you got exactly what you ordered. you were extremely rude and you tried to manipulate free stuff. patients need to know what kind of character is leaving a review because being mad for not getting more free stuff is not a polite and professional way to act.. I'm sorry you had a bad experience but we do the best that we can and all of our patients know that and respect it also the driver called me before you even called and told me how rude you were. treat others how you would like to be treated. Have a great day

kgore88
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
Connoisseur Connection

Good first impression

I had spoke with a gentleman on this phone about how this process works. He was very informative and very polite about the whole process. They actually drove out to howell from Ann Arbor which is actually out of their delivery area. He explained the delivery charge would be more for the distance, but it works out well seeing as I’d spend just as much in gas myself. Also had explained I had to go into work for a few and couldn’t accept delivery until around 8pm. It was no problem for them and even hooked me up with a free 1g of flower. Definitely recommend and would definitely use again due to product quality, price, and convenience.

Beautiful_89
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
Connoisseur Connection

Worth the WAIT!

The wait was worth it!!! So thankful for them, they arrived, were professional, and FAST! I did have a wait, BUT Who can beat delivery service, and you WILL NOT BEAT THEIR PRICES FOR THEIR QUALITY! So, the wait, SO WORTH IT!

Mejerryc
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Staff
Connoisseur Connection

5th time ordering and still perfect!

I've tried 3-5 other delivery services and all but this one has had some kind of issue but these guys have not wavered. run just like a real good business should. consistent product, great price, on time delivery, and appreciative of their customers. nice work!

tonyhatched75
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
Connoisseur Connection

respond

I just wanted to respond to your review Ismokeweed420. I'm sorry you did not have a pleasant experience but we do have to get our orders out in the order that they come in and honestly to get your delivery and under 2 hours really is not that bad. A lot of other companies won't even get to you within 5 hours. Especially with first-time patient specials and great customer service. I understand if you did not like a specific product and you think that it is overrated but that is the product itself not the company. also I know for a fact that our prices on those specific strains are significantly cheaper than other dispensaries in the area and that is if you can even get it because it is an exclusive product whether you like the medicine or not other people love it but that has nothing to do with our service or our prices I appreciate the review but it would be more appreciated if it was truthful and accurate we take pride in our patients and customer service. we stride everyday for excel

drewdrew1111
4.8
navigatedown
4.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
Connoisseur Connection

Reliable

Immediate response! Reliant.

tamarat
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
Connoisseur Connection

Impressed

Love the location and the staff are incredibly knowledgeable and personable. The products are top notch and the deals are phenomenal.

ismokeweed420517
2.4
navigatedown
2.0
Bud Quality
3.0
Staff
2.0
Reliability
2.0
Professionalism
3.0
Price
Connoisseur Connection

Blah

1 person thought this review was helpful

Was in the area for work and wanted to check out the zkittlez and other products. Delivery took close to 2 hours and the Oz kush and zkittlez were seriously overrated!

Cannabis Deals

First-Time Patients

*Deals*
3 grams for $100 Shatter or Free Gram with $100 Donation or $225 Ounce Special (One deal per delivery)
.
https://a2connoisseur.com/

******REFER A FRIEND AND GET FREE PRE-ROLL*****

Weed Pics

Weed Videos