navigateupback to top

Coastal Cannabliss

Monterey County, CA - Delivery Only

access_timeOpen Now  11:00am - 10:00pm
PHOTOS
AGE

Monterey County Delivery - Coastal Cannabliss

First-Time Patients

FIRST TIME PATIENTS RECIEVE A FREE GRAM
Veterans always receive 10% off
ALL 1/8 $40 (unless otherwise noted)
ALL 1/4 $70 (unless otherwise noted)

About Us

GREEN CRACK IN STOCK
TRY THE INCREDIBLE KEY LIME
ASK US WHATS AVAILABLE IN 1/4s AND 8ths WE CAN MIX AND MATCH!!!!

Serving the entire Monterey Peninsula. We aim to deliver great customer service and quality products. no delivery fees,we pay the taxes
MINIMUM DONATION for delivery $40.00
ALL 1/8 are $40
ALL 1/4 are $70
(unless otherwise noted)
ASK ABOUT OUR LOYALTY STAMP CARD
Please note FRI AND SAT NIGHTS WAIT TIMES VARY

Coastal Cannabliss is a Monterey County delivery service
With deliveries to
Monterey
Seaside
Salinas
Prunedale
Marina
and surrounding areas
We aim to provide our customers with quality product and dependable service.

Please note, NEW patients must have a CALIFORNIA RECOMMENDATION AND VALID CA DRIVER LICENCE OR CA ID CARD
These must be sent to us before delivery so that we can verify you. Failure to send us such items will result in us not delivering to you.
We are a prop 215 & prop 64 compliant delivery service

Sunday
Closed
Monday
11:00am -  8:00pm
Tuesday
11:00am -  8:00pm
Wednesday
11:00am -  8:00pm
Thursday
11:00am -  8:00pm
Friday
11:00am -  10:00pm
Saturday
11:00am -  10:00pm
Member Since
April 11th, 2016

Our Reviews

Add My Review

darkness831
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Price

I won't by flower anywhere else now

1 person thought this review was helpful

Been using these guys for almost a year and you can't beat the quality for price. If you buy half's and ounces there's no reason to go anywhere else in monterey county. In the past they sometimes had limited selection but I could always find a great top shelf half for $100, c'mon most places are charging $45-55 for an 1/8 of the same stuff! Good deals on bulk flower and wax too. Keep up the good work guy!!

Coastal Cannabliss
Coastal Cannabliss
16 days ago

THANK YOU!!! We appreciate the loyalty and have enjoyed being able to provide quality meds to you!
Please text us so that we can give you a gift for the review!!!
Thanks again
Coastal cannabliss staff

Kool-aid72
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism

I agree

1 person thought this review was helpful

they are great people the highest oz you will see is 200 almost always 190
love them

Steve

Coastal Cannabliss
Coastal Cannabliss
18 days ago

Thanks for being a great patient Steve!!! We aim to help everyone and in keeping our pricing fair! Look forward to helping you again soon!

Killakush8788
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Price

the guy in the bottom review is a rookie

1 person thought this review was helpful

this place has some of the best meds for the price around Salinas area I can't find other delivery services with that type of med's for $100 1/2 oz and it's good med's the guy that wrote the last review don't know what he's even talking about keep up the good the work and I'm providing the patience with Good Meds and good price number one in my book

Raiderv831
1.0
navigatedown
1.0
Professionalism
1.0
Bud Quality
1.0
Reliability
1.0
Staff
1.0
Price

Lmao

Whoever says this place is the best around is a fool lmao product is week and there menu only has like 10 items 😂 way to many options out there to trust this place for your meds

HoomyBoxer
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability

Great service and Great flower!

This club delivery is very positive and delivered everything I expected .
5 star

Yesway
1.0
navigatedown
1.0
Bud Quality
1.0
Price
1.0
Staff
1.0
Reliability
1.0
Professionalism

Real shit

1 person thought this review was helpful

Alrite there a good delivery but the girl that drives the red car is a bitch and rude as fuck ,i dont know wats her problem ,she makes it look like a drug trade ,lazy ass wont get off her car ,rude answers ,kinda like she hates her life and need to smoke more buds ,she has to go ,worst driver ever

Coastal Cannabliss
Coastal Cannabliss
3 months ago

Good evening
I'm not sure which patient you are
But my drivers are instructed to NOT leave the vehicle unless requested ahead of time. This is to keep drivers AND patients safe.

2017-07-10 00:43:30 UTC

Kool-aid72 Shes pretty good looking and always great!

otterpuppz
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Price

Fast Service, High Quality Medicine!

Amazing service! The kind receptionist made verification and ordering extremely easy with excellent knowledge of the strains they carry. I have had friends praise the high quality of their flowers and was very happy to experience them myself- The quarter of I received was fresh fruity and frosty and had me well medicated after a few puffs, very happy! Delivery was quick and discreet as well. You have a loyal patient in me, thank you for everything! ♥

JC420831
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

5 stars across the board!
I can't give a negative review when this place beats any other delivery service I've ever encountered.
I have never been disappointed by them.
my medicine has always been "🔥"

erbs83112
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price

Best delivery in the 831

First off i would like to say that i have been using this delivery for over a year now and i must say its the shit. They always have good selection and most of all great prices, and i cant forget the great staff delivery drivers. Keep that good good comming. Thanks for all the good service.

magg.alice
3.4
navigatedown
1.0
Professionalism
1.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price

Boo-boo

Have falsified green. Sold me outdoor instead of indoor the first time and second time they sold me the same product I bought the first time (although I asked / bought something else).

Coastal Cannabliss
Coastal Cannabliss
4 months ago

can you please contact us directly so that we may correct the misunderstanding that may have occurred, currently we don't have any outdoor, and would like to go over what it is you ordered so that we may clear this up.
Thank You

Cannabis Deals

First-Time Patients

FIRST TIME PATIENTS RECIEVE A FREE GRAM
Veterans always receive 10% off
ALL 1/8 $40 (unless otherwise noted)
ALL 1/4 $70 (unless otherwise noted)

Weed Pics

2532526_birthday_cake

Weed Videos