navigateupback to top

Cali Kush House -Normal Heights

San Diego, CA - Delivery Only

access_timeOpen Now  9:00am - 2:00am
VERIFIED SELLER
AGE
CREDIT CARDS

San Diego Delivery - Cali Kush House -Normal Heights

First-Time Patients

$50+ DONATION:
-1.5g of Blue Dream and a mini pipe OR rolling paper

$100+ DONATION:
- 1.5g of Blue Dream and one organic leaf blunt

FTP DEALS ARE NOT INCLUDED WITH DEALS.
GIFTS FOR RETURNING PATIENTS ALWAYS
WRITE A REVIEW AND GET P.R JOINT

Announcement

☘WE SERVE: ALL OVER SAN DIEGO!! Downtown - Mira Mesa - Miramar - La Jolla - Pacific Beach - La Mesa - Mission Valley - Clairemont - Balboa - Chula Vista - El Cajon - National City AND MORE!!

About Us

$25 MINIMUM PURCHASE FOR RADIUS OF 5 MILES AROUND NORTH PARK AND UNIVERSITY CITY

🔴ALL OF OUR EXOTIC FLOWERS 8THS ARE 4 GRAMS
ALL PRIVATE RESERVES ARE $10 A GRAM ALL DAY EVERYDAY!

🚗FREE DELIVERY ALWAYS!
✔️EVERYBODY SAYS IT, BUT WE CAN PROVE IT!
LOWEST PRICES! BEST QUALITY! FAST AND QUICK!
Give us a call, you will not be disappointed! Once you are a Cali Kush House patient, you are one for life!

DEALS:
OZ SPECIAL PRIVATE RESERVE: $260 - EXOTIC: $300 (call for more info)
3 CARTRIDGE + PIN & CHARGER ONLY $100 (for more info go to menu)
WAX: 2g for $50 - 5g for $100

for easy verification and ordering, TEXT us at ☎️619-373-5125☎️
You are more than welcome to call us regarding your donations or any other questions/concerns that you may have.
- Please do not EMAIL us your info for verification (TEXT ONLY). Only contact us via email for business purposes and customer service.
-If you do not have a recommendation and would like one, please visit our trusted source, DoctorFrank.com, for easy and fast online recommendations.

We accept CASH, CARD, VENMO and SQUARE CASH APP.
When paying with credit/debit card please have your ID ready to present to the driver.

🔴TIPS for drivers are appreciated!

🔴REFER US & GET 1.5 TOP SHELF FOR FREE!
🔴 WRITE US A REVIEW AND GET PRIVATE RESERVE JOINT!

(NOT FOR ORDERS) IF YOU WOULD LIKE TO JOIN OUR SPECIAL TEXT OFFERS & RECEIVE EXCLUSIVE DISCOUNTS, TEXT "CKH" TO 760-670-3130. (THIS NUMBER IS FOR JOINING OUR TEXT PROGRAM ONLY)

Sunday
9:00am -  2:00am
Monday
9:00am -  2:00am
Tuesday
9:00am -  2:00am
Wednesday
9:00am -  2:00am
Thursday
9:00am -  2:00am
Friday
9:00am -  2:00am
Saturday
9:00am -  2:00am
Member Since
September 18th, 2016

Our Reviews

Add My Review

jjosephflor
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Price

Fire!

great bud and awesome customer servise!

mikehernandez1227
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism

Great service

This place made it easy for delivery plus great customer service definitely will be coming back

Kikirica
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff

Amazing prices

Really good flower for a veryyy reasonable price! And they are super friendly and will keep in touch with you about deliveries

BuGz16
3.2
navigatedown
5.0
Price
2.0
Reliability
3.0
Staff
2.0
Professionalism
4.0
Bud Quality

INCONSIDERATE AND UNPROFESSIONAL

I enjoyed using CKH, because of the late night delivery services it offers, however, my last few encounters were not ideal. The first bad encounter, I just figured it was a bad night, the second encounter, I figured it was just a busy day, this last bad encounter, was blatantly unprofessional and considerably disrespectful.

I have never had a business ignore all my orders and then to call them on another line, owners answer with bubbly personalities asking me to send in my order again, because they had not realized that they received any orders previously, and once the owner realized that it was me, calling from a different number (because I text my order from the original number), they stopped responding to either phone number.

I had been trying to place my order for an entire day, when the owners could have simply told me they did not want to service me, I would have much preferred that. I would have just contacted another delivery service. Instead, the owners chose to go this amateur route and ignore my calls.

I told the owners they were unprofessional and that I would be writing a review on weed maps. It seemed to not bother them, because I still have not heard back from CKH and its been over 24hours since that very odd and dishonorable, last encounter. The fact that they did not seem to care that I was going to be writing a review makes me think that they have done this before, to others, with no repercussions, so they could care less.

Until CKH remedies this situation, I will not be utilizing its services.

Cali Kush House -Normal Heights
Cali Kush House -Normal Heights
about 4 hours ago

Thank you for your review. We have looked at your order history with CKH, listened to the recorded conversations/ texts and have spoken with the multiple employees that have serviced you to get to the bottom of the situation and we have found that the owner himself had actually mentioned to you with your last order that we would no longer be able to have you as a patient with CKH. There have been multiple problems reported by our drivers who were helping you that you were difficult to work with and we have a zero tolerance for disrespect. CKH reserves the right to deny service to anyone and for reasons that we will not mention on here, you were aware that we would not be able to service you anymore. We are sorry for the inconvenience and wish you all the best,

2017-06-05 06:24:29 UTC

BuGz16 THIS IS A BLATANT LIE, AND THIS IS AN ATTEMPT TO CLEAN UP YOUR ACT, BUT IF WEEDMAPS ALLOWS I WILL POST SCREENSHOTS OF THE DISGUSTING TEXT MESSAGES I JUST RECEIVED FROM YOUR ESTABLISHMENT, DUE TO MY PREVIOUS POST.

View 1 more comments

alexxnyc
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Professionalism

Unbelievable good price

$35 private reserve 8ths first I didn't think it will be a good quality but I was wrong everything I try from them is 🔥

Dfuchino
2.8
navigatedown
3.0
Professionalism
3.0
Price
3.0
Bud Quality
2.0
Reliability
3.0
Staff

Decent backup spot

Delivers late. Quality, prices, delivery time about average around town. Forgot half my first order, didn't get my extra gram when i tried again. Not my first choice, but not the worst

Cali Kush House -Normal Heights
Cali Kush House -Normal Heights
about 4 hours ago

Thank you for your review. I am sorry to hear that we had forgotten a part of your order. At times there are numerous orders being made at once and mistakes do happen. We would like to make it up to you. Please contact us for a free gift on us for the inconvenience. We hope you understand and we hope to hear from you!

bobkarimi
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Price

friendly and professional

everything you need they got it, thank you guys

Evilzero69
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Price

Awsome

I ment don't go anywhere else

Evilzero69
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price

Awesome service

I love this place don't go anywhere near le it's awsome👍👍👍👍

Cannabissandiego
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality

Quality Service, Products, and Professionalism

My friends referred me to call Cali Kush House while I was bar hopping in the Normal Heights Area on a Sunday Funday. I did not want to Uber to the nearest dispensary, so we called Cali Kush House and ordered some of the most amazing indoor private reserve that I have smoked in San Diego. I know good flowers when I smoke it. Delivery was surprisingly fast too, usually it takes 1 hr, but the driver delivered within 30 minutes. Thanks I will be back again and I'm referring all of my friends to you!

Cannabis Deals

First-Time Patients

$50+ DONATION:
-1.5g of Blue Dream and a mini pipe OR rolling paper

$100+ DONATION:
- 1.5g of Blue Dream and one organic leaf blunt

FTP DEALS ARE NOT INCLUDED WITH DEALS.
GIFTS FOR RETURNING PATIENTS ALWAYS
WRITE A REVIEW AND GET P.R JOINT

Weed Pics

3679253_prerolls
3679254_punch_edib
3679256_punch_wax
3679267_cherrypie
3679297_img_0186
3679298_img_0288
3679299_img_0429
3679300_img_0623
3679302_img_0702
3679303_img_0703

All Photos

Weed Videos