navigateupback to top
HomeCanadaMonctonBuyMyWeedOnline.ca

BuyMyWeedOnline.ca

Canada Wide Mail Order, NB - Delivery Only

access_timeOpen Now  All Day

Canada Wide Mail Order Delivery - BuyMyWeedOnline.ca

First-Time Patients

Free Shipping and a Free Gram with Every order over $99!

Announcement

Free Shipping and a Free Gram with Every order over $99!

About Us

World's best weed delivered straight to your doorstep for any Canadian! (must be 19+). Always Free Xpress Delivery on $99 or more https://www.buymyweedonline.ca at our store and you will not be disappointed!

Free Shipping and a Free Gram with Every order over $99! We are Canada’s #1 online marijuana dispensary. At BuyMyWeedOnline, we go the extra mile by providing you the best weed that Canada has to offer, at the best prices. We offer 24 hours a day, 7 days a week customer service through our live chat on our website and we have advanced stealth shipping that is discreet, fast and guaranteed. If you would like to know more about our products and services please visit us at: https://www.buymyweedonline.ca We look forward to blowing you away and doing business for a long time to come!

Sunday
10:00am -  10:00am
Monday
10:00am -  10:00am
Tuesday
10:00am -  10:00am
Wednesday
10:00am -  10:00am
Thursday
10:00am -  10:00am
Friday
10:00am -  10:00am
Saturday
10:00am -  10:00am
Member Since
March 3rd, 2017

Our Reviews

Add My Review

Madikah
1.0
navigatedown
1.0
Overall
BuyMyWeedOnline.ca

Avoid This Company

I had been using this for over a year without any problems. Then, in late April, I placed an order and waited for it to arrive. After the delivery date came and went, I contacted them to explain the situation. After sending about twenty emails (their response was always the same information...we're looking into it, we'll get back to) I finally received a response and was told that they would issue a credit to my account. I went on to order and placed my order, but nothing showed up into my account. So i replaced the order and this time it showed up in my account. I immediately emailed the person who offered me the credit and told him of the situation (needing to place two orders because of a glitch). No response. I contacted their 24/7 online customer service, which were very slow in responding. When they did respond, I was told that everything with my order was fine and it was being processed. However, within a minute of hearing this, I received an email from someone else who told me that there was an issue with my order because I placed two orders and they needed to know which one I wanted. Frustrated that this had already been communicated to the company in a previous email, I replied back to the 24/7 online support and asked them to clarify if the order was being processed or if there was an issue. Once confronted about their dishonesty, all communication from their company ceased from their end. I sent multiple emails and chat requests all to no avail. It wasn't until I looked up reviews for this site and came across a direct email that I got any response. At that point I was told that over 1000 shipments were seized, which meant that all of my shipping info/contact info was available to whoever seized the shipments. I don't wan't the police to knock at my door and asked for a refund. I was promised by this person that the refund would happen before they closed for the day, but it didn't get sent. I had to shoot off another bunch of emails. Eventually I received an email from another person who provided me with the secret answer for the e-mail transfer, but no email containing the link to get to the transfer. All my emails were once again ignored. Finally, the transfer came and when I inputted the secret answer, it was wrong and the transfer got bounced back to them. I sent emails to multiple people at their site, and contacted the 24/7 agent again explaining the issue and providing them with the original link so they could see the transfer got sent back. After about a half hour, the 24/7 agent came on and told me that she hasn't heard anything from her Manager (once again not reading their customer's issue) I told her to stop feeding me BS and explained (again) that I had been issued a refund, but there was an issue with the password. I was told that someone would get back to me. The following day, I was contacted and told 'Interac is sent to an email like it always is so we've sent it to your email of course.' So once again, it shows that these guys don't read the emails and just send off pre-recorded messages to their customers. I had to explain again to her that the money transfer was bounced back to them and they need to send another one. I was then given the impression that I was the one who made the mistake. Eventually a new refund was sent with the correct password. I will never use this company again and suggest you stay away as well.

BuyMyWeedOnline.ca
BuyMyWeedOnline.ca
15 days ago

Hi there, as you have stated you have used our services for a year and have had no problems! We are very sorry but the response time of our 24/7 live agents have been slower than usual because of Canada Post losing some of our packages! Please contact me at rina.buymyweedonline@gmail.com, so I may personally sort this out for you!

Sweet Leaf Consulting
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Reliability
BuyMyWeedOnline.ca

Fantastic experience

Ordered for the first time on a Thursday evening, age verified and product shipped by Friday afternoon. package arrived Monday, love the bottles and labels. Very satisfied with the Alpha OG, Blueberry, California Orange and Lime Haze.

Ganjaexprt
1.2
navigatedown
2.0
Bud Quality
1.0
Professionalism
1.0
Staff
1.0
Reliability
1.0
Price
BuyMyWeedOnline.ca

Buyer Beware

Other more reliable and cheaper web sites out there, save yourself a headache dealing with these amateurs

BuyMyWeedOnline.ca
BuyMyWeedOnline.ca
5 months ago

After attempting to locate your order and fix any unintended mistakes I now realize that your account was created for the sole purpose of attempting to negatively affecting our business. Your account has no reviews posted anywhere on weedmaps except on our profiles to slam our services (which I doubt you have ever used) and to promote another website.Do the community a favor and focus on your own business rather than slamming others

MissMichelle31
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Staff
BuyMyWeedOnline.ca

love love love

love this service. easy and product arrives in 3 business days. i never gotten any bad bud.

Justadude
2.4
navigatedown
1.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
1.0
Reliability
1.0
Staff
4.0
Price
BuyMyWeedOnline.ca

Crooks

Well I paid 600 for 3 oz, that price isn't too bad I suppose, except for the fact they only shipped me one. After contacting them I was told I could choose another strain because the one I picked was out of stock, like they didn't notice this when preparing my order? I asked for a sativa dominant and they suggested a replacement, a week later I asked of the two oz will show up soon and they had no idea what I was talking about. When they figured out what was going on they informed me that the replacement was also out of stock. After asking for a refund I am now three weeks past my order and waiting for 400 back that these crooks are holding onto. Not having a phone number and only using their messenger system is a huge fault in their communication. Not once did their manager ever try to contact me to resolve the issue. Stay away and save yourself the headaches. Their assistance staff is around the same level of chimps. And their manager is gutless and a crook.

BuyMyWeedOnline.ca
BuyMyWeedOnline.ca
11 months ago

As mentioned in your other posts on our other listings I'm happy to look into this for you and sorry to hear about that. Please can you provide your order # so we can dig into and make sure the problem is rectified asap? Please feel free to email directly at rina.buymyweedonline@gmail.com for a quick response

bwatty96
2.4
navigatedown
2.0
Reliability
2.0
Professionalism
3.0
Bud Quality
3.0
Price
2.0
Staff
BuyMyWeedOnline.ca

Unfortunate

I placed my first order Sunday and it wasn't processed or shipped until Wednesday. Not to mention they accepted my payment Monday but The following day when I asked for order confirmation, they told me they needed further ID before moving forward. Why was my money accepted Monday of they hadn't processed it, or still needed further ID?! Not a pleasant experience. Waiting a week for your medicine sucks especially when they "guarantee" on time delivery.

BuyMyWeedOnline.ca
BuyMyWeedOnline.ca
about 1 year ago

Sorry that it took so long for you. We age verify everyone the first time and because of Canada Posts delivery hours our shipping department doesn't work weekends unfortunately. Now that you are age verified rest assured however that your order should ship same day if it is placed on a weekday earlier in the day. Or, if place on the weekend, it should be shipped next business day.

Cannabis Deals

First-Time Patients

Free Shipping and a Free Gram with Every order over $99!

Weed Pics

Weed Videos

Get The App.

iOS
Android