navigateupback to top
HomeUnited StatesCaliforniaFresnoBlackbird Botanical Deliveries - Fresno

Blackbird Botanical Deliveries - Fresno

Fresno, CA - Delivery Only

access_timeClosed Now
VERIFIED SELLER
PHOTOS
AGE

Fresno Delivery - Blackbird Botanical Deliveries - Fresno

First-Time Patients

All patients receive a free gift with every qualifying order. $40/min + $5 Delivery fee.

About Us

Medical Only. Text a pic of your Paper Recommendation, Drivers license, delivery address and Email address to the above number. We will get you set up and call you back.

Ask about deals and new products. New edibles and tinctures this week.

Deals:

$75 for 14.5 grams In a Jar of Smalls.

Sunday
Closed
Monday
10:00am -  8:00pm
Tuesday
10:00am -  8:00pm
Wednesday
10:00am -  8:00pm
Thursday
10:00am -  8:00pm
Friday
10:00am -  9:00pm
Saturday
10:00am -  8:00pm
Member Since
November 10th, 2015

Our Reviews

Add My Review

lungsofsteel10
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff

Skeptical but impressed!!

Bought the half OZ jar of smalls to save some change and DAMN it was good! Was little worried it would lake in punch because it was rated at 27% but it definetly held its power even in the smalls. Very impressed and will definetly order again! Thanks BLACKBIRD BOTANICALS!!!

Bluesman 1
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff

PG

1 person thought this review was helpful

I'm very appreciative of the Fire OG. The person I spoke with was very patient, and informative. And the best thing is, it's very good f*****n' smoke.

Annie Salvatore
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Price

OldishHippieChick

I left a 3-star review last summer because I got some dry bud. But I couldn't pass up the oz of Girl Scout cookies. So glad I tried again. I thought since it was such a good deal that I shouldn't get my hopes up. Large to medium buds, dense and flavorful. My new go to!!

lowkey559
2.2
navigatedown
4.0
Price
1.0
Staff
1.0
Reliability
4.0
Bud Quality
1.0
Professionalism

Disrespectful girl answering the phone...

I asked a simple question about product and was given a sharp NO and then hung up on... didn't ask anything out of line didn't ask anything out of the ordinary simply asked about vendors. My advise to the owners, fire her before she taints your image further...

Blackbird Botanical Deliveries - Fresno
Blackbird Botanical Deliveries - Fresno
20 days ago

I am a man and that is not how that cal went.

Knibb_9
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff

I LOVE YOU BLACKBIRD

I Highly recommend blue dream literally I Highly do

navarro_daniel
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Price

Awesome service!

Called and literally got my order within 25 minutes! Cannot be more satisfied with my strain and how fast their service is!

Knibb_9
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff

A+++ 100% The Best❤❤❤

The only place I need for my weed!! Fine products and they take care of me! BLACKBIRD ROCKS 🤘

kennedy.orourke
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Price

The Best!

Quick and RELIABLE! Great strains Highly recommended! Shoutout to Corie ✌😁

chonce
4.8
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
4.0
Bud Quality
5.0
Professionalism

Can't beat it.

Made a few orders with these guys when I'm in the area. 1/2 oz decal was killer. Glad I tried it. Only complaint would be gram bags with zippers don't always seal well. But would order again.

jaylaforever
3.2
navigatedown
2.0
Price
5.0
Professionalism
1.0
Bud Quality
3.0
Reliability
5.0
Staff

Seriously save ur money

1 person thought this review was helpful

1/2 oz of smalls is only a good deal for blackbird not the patient I kinda want my money back 7 grams outa 14 were stem absolute utter bullshit

Blackbird Botanical Deliveries - Fresno
Blackbird Botanical Deliveries - Fresno
3 months ago

Ok. This is the first I am hearing of this. We get so many compliments on our Jars of Smalls. I am sorry that you were disappointed. Maybe next time you have an issue you could call us and let us try to fix the issue.

Cannabis Deals

First-Time Patients

All patients receive a free gift with every qualifying order. $40/min + $5 Delivery fee.

Weed Pics

3692308_000001
3692322_alegria_circle-logo
3692321_20160810_152437
3692317_1000mg_indica_applicator__1_
3692314_1000mg_hybrid_applicator
3692313_1000mg_hybrid_applicator__1_
3692311_00005
3692309_000005
3692324_candlestik
3692323_blueberry_muffins_smalls

All Photos

Weed Videos