navigateupback to top

Anodized Group

San Diego, CA - Delivery Only

access_timeOpen Now  10:00am - 10:00pm
AGE

San Diego Delivery - Anodized Group

First-Time Patients

SEND A PICTURE OF YOUR DOCTORS RECOMMENDATION, CURRENT ID AND TEXT YOUR ADDRESS TO
(858) 344-1356, PLEASE DO SO BEFORE YOU ORDER. PLEASE TIP OUR DRIVERS, THANK YOU!
FIRST TIME PATIENTS: 2 FREE PRE-ROLLS AND 1 GRAM, NO NEW PATIENTS AFTER 7:30 PM

Announcement

PLEASE TIP OUR DRIVERS, THANK YOU! We grow our Anodized strains all indoor $35-$45, while supplies last. 2 New Patients per household can receive the New Patient gifts, due to abuse.

About Us

OG strains $45 1/8 (check out our specials) 2 new patients gifts per household.
DISCOUNT: $5 OFF your ENTIRE ORDER for MILITARY FAMILIES, VETERANS and SENIOR CITIZENS (on regular orders only), there is no discount for the sale items; AG, OG BAGS AND SAMPLER BAGS. GUILD EXTRACTS ARE EXCLUDED FROM THE 4 WAXES FOR $100 DEAL. (Call for exchanges & returns). Anodized Group Management will contact you as soon as we can, thank you. FREE Pre-Rolls on Sundays and Wednesdays. On Tuesdays 4 grams of crumble (mix and match) for $100!

10am-8pm SUNDAY-THURSDAY 10am-10pm FRIDAY AND SATURDAY. Extended hours available on a case-by-case basis. If no answer, leave a message and we will return your call as soon as possible. The Anodized Group Corporation is devoted to delivering the highest standard of medication to all areas of San Diego County. We take pride in the quality of our medications and only those medications considered to be high end medications will be included in our menu and available to our patients. We also care deeply about the patient experience and ensure that all deliveries are handled in a safe atmosphere for both our patients and our delivery drivers. In order to comply with California regulations, we will require a scanned copy of both your doctor's referral and drivers license. You will also need to complete a patient authorization form, membership agreement and code of conduct. All can be emailed to you or we can have you manually fill out the forms when we arrive once we've verified your patient status. Our email address: anodizedgroup@gmail.com Our site: www://anodizedgroup.com We reserve the right to refuse service to anyone who we deem to be not in the best interest of our collective. Delivery times may vary based on time of day and location. 18 or older only, please!!! The Anodized Group is a registered Non-Profit Mutual Benefit Collective in accordance with California state law. We have all required legal paperwork and follow the state attorney general's guidelines to the letter, abiding by all regulations set forth by Prop. 215, SB420 and H&SC 11362.5.

Sunday
10:00am -  8:00pm
Monday
10:00am -  8:00pm
Tuesday
10:00am -  8:00pm
Wednesday
10:00am -  8:00pm
Thursday
10:00am -  8:00pm
Friday
10:00am -  10:00pm
Saturday
10:00am -  10:00pm
Member Since
February 1st, 2013

Our Reviews

Add My Review

bluejai
3.6
navigatedown
2.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
1.0
Staff

Great product but kinda not great staff

I ordered an eighth of SFV OG and I had asked for the best Indicas. I do acknowledge that, but it would have been nice of the staff to tell me they had 1/4 of animal cookies for $45. I would have been able to get 3.5 more grams of bud for the same price. Can't say the bud is bad though just kinda crummy staff?

Anodized Group
Anodized Group

I am speechless for your comment this is your first time ordering with us and as you asked you were looking for top shelf indicas ,I gave you two of what I was medicating on you picked the SFV OG. Excellent choice ,, frosty ,stinky. As a new Patient i am sure your looking at the menu when you order to see if we have what you are looking for Selection, Price, etc , on the page it always shows the sales of the day $100 OZ , $55 top shelf 1/4, a $45 mid shelf 1/4 a $25 mid shelf 1/8 . I would not wast your time with mid shelf if you where looking for top shelf. After the three different times i spoke to you i was under the impression that you were satisfied . We hope you erase this comment but if you don't we hope patients will see and understand thank you and remember no 1/8ths over $45 a sale every week free pre roll every Wednesday and Sunday with every order we grow our own meds all indoor just look at Anodized Grown with the strain names thank you . VP Chris

alindg
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Reliability

Awesome Delivery Service

5/5 stars across the board, especially for their Bud Quality and Staff. I was a ftp patient and they hooked me up with some freebies and I also got a good deal for a half ounce, which I was able to split between several top of the line strains. They delivered it to me very quickly and all of the people I spoke with as well as the driver, were very professional.

pbouch603
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Price

Awesome Service

Super fast service, driver Carlos was very helpful and explained everything, real professional and the buds look very nice! sweet first time patient deals too! Definitely will be ordering here again :)

outlinesvanish
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Staff

Won't go anywhere else

This review is long overdue. Pretty sure I've been ordering exclusively from anodized for over 2 years. Literally I won't go to anyone else because the service, quality, and price are always the best. Will continue to do business with them and no one else

kaylatee
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Reliability

Carlos, Cesar and Chris are the dream team!

Been ordering from anodized for almost 2 years now, and I will continue to do so. They have always been upfront, honest, fast and best priced for as long as I can remember. Obviously the drunk guy that ordered on New Years doesn't know what he's talking about. Of course they are gonna be slammed on new year eve, it's new New Year's Eve! Love my guys, they always hook it up for being a repeat patient too. Keep up the great work guys! 2017 will be your best year yet. And thank you for the best bud😘

michaelmsh
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Reliability

Fantastic service

I've been a customer of Anodized Group for over a year now and it has never failed to be great service. Always friendly, prompt and generous. I'm somebody who has tried a lot of different dispensaries and without a doubt this is my favorite and I'm pleased to say that I only ever order from them.

The wait is never too long, especially when you consider what you're getting for the price. This is the best value for your money bar none, the home-grown stuff is fire and would definitely go for higher if they weren't the growers themselves. The AG bag in particular is a great deal, primo weed for a package price. Plus, Anodized switches up the strains in the package frequently so there's always variety.

jgya1
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Staff

supercool delivery

I ordered from anodized for my first delivery service and I gotta say what a time to be alive! you can now get super fast deliverys of some great medicine and a decent price from anodized. my dad and I have both ordered from anodized and they are good. Gets to my house in under 20mins. I wont be ordering from anywhere else. Check them out!

itsjchan
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff

My favorite service by far!

My first experience with Anodized delivery group was awesome. Their main dispatch number replies so quick. Every driver is so quick and so professional and their job. They've got the best selection of some very very good flowers for such a fair price! These guys are my go to and my advice is to definitely give them a call and place a order. you will not be disslointed, they will always remember you and even hook it up with extras at times. Very friendly, fast and professional! 10/10 to you guys Anodized Group! (:

sirrtricia
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff

Love Anodized!

This is the ONLY place i order from. The quality of the bud is always good. The prices, I am so grateful for, being on a fixed income and all. Delivery time is pretty fast. Staff is very knowledgeable. **Maria!!** super awesome! There was some misunderstanding and boy did Maria and Chris go out of their way and make it right!! This company takes really really good care off their customers! I suffer from severe anxiety, insomnia, ptsd, major depression, ulcers and borderline personality disorder: and I smoke to cut back on the meds and so i can still function.

Mickey1905
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Professionalism

Awesome

I will definitely be calling you guys again my first time patient experience was awesome Maria took my order quick and easy and my driver was super cool I will definitely remember your name I'm just so mellow right now that I can't remember damn the pre roll joint had me too turnt lol but yeah cool place definitely be callin back thanks y'all

Cannabis Deals

First-Time Patients

SEND A PICTURE OF YOUR DOCTORS RECOMMENDATION, CURRENT ID AND TEXT YOUR ADDRESS TO
(858) 344-1356, PLEASE DO SO BEFORE YOU ORDER. PLEASE TIP OUR DRIVERS, THANK YOU!
FIRST TIME PATIENTS: 2 FREE PRE-ROLLS AND 1 GRAM, NO NEW PATIENTS AFTER 7:30 PM

Weed Pics

2645332_img_0739
3968192_img_1227
3968191_img_1205
3968172_1462815267431
3968170_1462815154615
2957332_img_1062
2645318_img_0885
2645330_img_0908
1231194_us_flag
2645319_img_0943

All Photos

Weed Videos