navigateupback to top

Affordable Ounces & More

San Diego, CA - Delivery Only

access_timeOpen Now  8:00am - 12:00am
ACCESSIBLE
PHOTOS
AGE

San Diego Delivery - Affordable Ounces & More

First-Time Patients

$110 OUNCE 29 Grams Girsl Scout Cookies x Thin Mints NEW FLAVORS WEEKLY FREE GRAM EVERDAY 29 GRAM OUNCES EVERYDAY IS A DEAL HERE NO GIMMICKS JUST DEALS Drivers have random security for patients and drivers for there protection. DRIVERS CARRY NO CHANGE

Announcement

NEW FLAVORS COMING THIS WEEK**

About Us

$110 GSC x THIN MINTS OZ *****NorCal Finest!!!***** 99$ Oz & UP! Call for ordering Do Not Text Please. WE ARE OPEN TILL 12 pm every night. Last call is 11:30pm Serving San Diego, Imperial Beach Downtown, SDSU, Hillcrest, Mission Valley, Pacific Beach, Ocean Beach,Eastlake, Lemon Grove, El Cajon, bringing AFFORDABLE OUNCES everyday to every patient. Friendly,Professional and Discreet, Extended hours for your convienance.

99$ OUNCES AND UP FREE GRAM IN EVERY OUNCE OVERTIME ONE HOUR OR LESS DELIVERY BY PROFESSIONAL DISCREET DRIVERS EDIBLES 400 MG $15.00 with order Call for ordering Do Not Text Please thank you.

Sunday
8:00am -  12:00am
Monday
8:00am -  12:00am
Tuesday
8:00am -  12:00am
Wednesday
8:00am -  12:00am
Thursday
8:00am -  12:00am
Friday
8:00am -  12:00am
Saturday
8:00am -  12:00am
Member Since
April 29th, 2015

Our Reviews

Add My Review

kingkqsh
3.4
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Price
1.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
1.0
Reliability
Affordable Ounces & More

dont waste your time!!!

called in for my first time and i honestky had a great conversation with the lady i thought everything was good i thought she understood what i was looking for untill they came and took 1 hour even tho she said 15 minutes they lie about there flower not the same as the pics on here overall it was a waste of time good phone conversation horrible product dobt listen to the humbalt county bs she tells u straight trash

Affordable Ounces & More
Affordable Ounces & More
4 months ago

Dear Valued Patient,
Thank you for taking the time to leave a review we wish you would have called us direct to see what we could do to appease you, The flower is EXACTLY what is on weedmaps, there no trick to it,the photo is taken with iphone, take ur flower and use iphone and u will see its an exact replica of photo. All deliveries are between 30 to 60 mins we tell all patients the same,you may have us confused with another delivery we never say 15 mins,we have to alot time for driver to come pick up your order,traffic,and waittime for patients who delay us for whatever reason. Unfortunately this review has been done by a patient who trying to blackmail,and strongarm us with derogatory comments. Dear Valued Patient (ANDREW BEA) Sorry you werent HAPPY when driver left you,you were HAPPY you inspected 2 ounces of the special,you shared approval with the driver,as another teamleader watched from vehicle as your garage door was open. Driver left and 20 mins later you called and they returned. Each of the courier answered your questions and concerns,and offered to change out your donation for perhaps a higher donation as you got the lowest on the menu,and to be quiet frank we have alot of RETURNING HAPPY PATIENTS who love this special & cannot medicate as frequently if it wasn't for these specials,its a great item and is a fair donation for 29 grams. So its not for you it doesnt mean its a bad item. Everyone has different taste,desires. Drivers never stated outdoor it's greenhouse,light dep so that is inaccurate. You clearly knew what you were getting you could see through the mylar bag, your never obligated to get anything, it's not for resell,and according to our drivers & shiftleader you wanted to exchange two 110 ounces for two 169 ounces without paying higher donations, otherwise you would write a derogatory comments on weedmaps. You told the drivers if the would do it you would write a GOOD review. This is not a GARAGE SALE, you can't pay for one donation and demand to return it and get FILET MIGNON you didn't want to pay the higher donation to exchange it. And we wont be strong armed for fear of blackmail. We offered to exchange it out and you refused and wanted to keep the 2 ounces. The lint and hair is a FALSE SATEMENT. All product is double weighed and inspected for quality control. Product was inspected by patient,and reinspected by drivers during delivery and on second call,made up statement not appreciated. Andrew also stated he has done this before with other deliveries. The patient had drivers in unclean enviroment,garage with trash,several trash cans, rodent with unclean cage with strong feces odor ,unbreathable,unsanitary, inhumane man cave. We went back we offered to exchange Andrew refused.

rocketshiphero
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Price
Affordable Ounces & More

Quick Delivery/ Top Quality Bud SD. Must Try !

Dank, sticky nugs that are so fire, wide variety selection on menu I try new flavors and buds always top quality and medicates me! Great fast services, discreet, and potent, delicious edibles which are bomb. Always rely on Affordable Ounces for reliable, professional services, always 100% thrilled with delivery since staff is professional, knowledgable and always answers my questions. I always am satisfied will full ounce of fire, dankk bud keeping me relaxed and feeling awesome! Patient for 3 years, always received 1 extra gram in each ounce as result of FTP gift in each ounce I receive, which I lovvveee!

Kalibaby619
1.0
navigatedown
1.0
Reliability
1.0
Professionalism
1.0
Bud Quality
1.0
Price
1.0
Staff
Affordable Ounces & More

waste of time

called to ask about 1st time patient deals but lady would give me any details until i verfied.. took about ten min.. lady calls gives me a five min speech about the bud.. and then i send over address and they say o no we dont go to national city cuz of robberies and she went on to say no place will.. yea right.. after reading the reviews im glad they didnt come.

Roberto92107
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
Affordable Ounces & More

Great weed

Had great service and some dank cherry kush for such a low price... they also make you feel like they're going out of the way for you and treat you like the #1 customer

Cristal6392
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Price
Affordable Ounces & More

Great Deals

I love this place. I ordered a couple of days ago and the driver had a flat tire so I had to wait longer than usual.
But it was worth it. This delivery service has the best deals. And the product is fantastic. Especially for the price.

Affordable Ounces & More
Affordable Ounces & More
7 months ago

Dear Valued Patient,
Always a pleasure to hear from you. Thank you so much for your patience, we do aim to please our patients with fast service,and great deals. Estatic your happy with your medication. We're happy to announce your special request will be in shortly and we have you to thank for your suggestion on additional edibles. Thank you for your suggestions. Thank you for your 2 years of support. Your Affordable Team.

Squadup111
3.4
navigatedown
1.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
1.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
Affordable Ounces & More

delivery time too long

these guys have usually been on point...smh

Weedtyte23
2.6
navigatedown
1.0
Professionalism
5.0
Price
1.0
Staff
1.0
Reliability
5.0
Bud Quality
Affordable Ounces & More

Not reliable

Had to wait for over an hour for a weed delivery despite the fact the driver said they were only five minutes away. Very disappointed with these guys rn usually do a good job

palola
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
Affordable Ounces & More

💚💛❤️

Loved everything about this place, grate service, good flower what more can you ask for (:
-PR

BigBud112211
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Price
Affordable Ounces & More

Good prices for quality bud

Great prices and very convenient. They have very friendly customer service. -JW

samuelchong96
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
Affordable Ounces & More

Good weed good price

Good weed, good price and good service aswell! Im just about to order another ounce.

Cannabis Deals

First-Time Patients

$110 OUNCE 29 Grams Girsl Scout Cookies x Thin Mints NEW FLAVORS WEEKLY FREE GRAM EVERDAY 29 GRAM OUNCES EVERYDAY IS A DEAL HERE NO GIMMICKS JUST DEALS Drivers have random security for patients and drivers for there protection. DRIVERS CARRY NO CHANGE

Weed Pics

Weed Videos

Get The App.

iOS
Android